TV, Magazine en Club voor motorfans!
Promotor
 | 

MotoMe Aflevering 11

Superchargers, customs en avontuur

Drie genodigden waren er in de Benelux om naar het GP/F1 circuit van Losail in Qatar af te reizen. Plus ene Overzee en Verhoeven, waarvan eerstgenoemde toevallig toch zijn racekleding in de meegenomen koffer had zitten. De Kawasaki H2R was natuurlijk de sensatie van de Motorbeurs Utrecht met zijn 326 paardenkrachten en 122 decibellen. Maar eenmaal aan de (rock &) rol op circuit weet je helemaal niet meer het verschil tussen een bos uien en een koekoeksklok. De straat-H2 biedt in ieder geval iets meer adempauze om te overzien en beoordelen wat concept H2 nu werkelijk behelst.

Frédéric Bertrand is zijn echte naam, Basse-Bodeux zijn minuscule woonplaats.

Maar Fred Krugger, zijn artiestennaam, is vooral meervoudig wereldkampioen in het bouwen van motorfietsen, eerder nog dan in het vérbouwen van motoren. Vergeleken bij zijn creaties vergeelt de helft van de ombouw-scene tot vooral slordig gemaakte ombrouwsels. En het meest bijzondere van alles: Krugger bouwt voor 90% uit zijn hoofd, dus zonder gebruikmaking van tekentafels en computers. Hele, hele bijzondere kerel.

Binnenlands nieuws: Suzuki V-Strom 650 XT

Trapten we de allereerste uitzending ooit van MotoMe af met de V-Strom 1000, nu doen we het dunnetjes over met de 650 cc-variant in XT-uitvoering. De immer populaire Suzuki die jarenlang verkooplijsten in Europa domineerde, biedt genoeg faciliteiten voor een trip naar Kaapstad. Laat staan wat je ermee kunt zolang je in Nederland blijft!

blog comments powered by Disqus
Harley-Davidson
Ik wil van mijn motorfiets af
Suzuki
Honda
Kawasaki
Ik wil van mijn motorfiets af
Caberg
Schuberth
BMW
KTM
Bridgestone
Triumph
HJC
Bovag
Kawasaki
Moto Guzzi
Harley-Davidson
MACNA
Arai
Ducati
Aprilia
Nolan
KNMV
Honda
Husqvarna
Dane
Difi
Indian
Bayard
MotoPort
TT Circuit Assen
Kushitani
Suzuki